آیت الله حسینی بوشهری: نام سردار سلیمانی رمز مقاومت است1400/10/15

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفتند: نام سردار سلیمانی رمز مقاومت است و مکتب این شهید برگرفته از مکتب محمدی، علوی و فاطمی همواره حرکت آفرین است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته»  روز چهارشنبه در همایش راهیان رهایی و ایثار که با هدف بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یاد و خاطره شهیدان عبدالرسول قادریان و احمد جلالی ریشهری به عنوان شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد، افزودند: ویژگی دیگر مکتب سردار سلیمانی فرا مرزی بودن آن است و تنها منحصر به داخل کشور نیست و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

ایشان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سردار شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب معرفی کرده است، بیان کردند: ویژگی مهم مکتب این است که از خصوصیت فردی بودن خارج شده و دیگر سخن از شخص مطرح نیست.

مکتب سلیمانی به منزله آرمان‎‌های بلند این شهید و مرام و عقیده وی است و جسم وی در میان باشد و یا نباشد مکتبش زنده است.

دین اسلام الهام بخش برای بشریت است و اگر حرف از مکتب سلیمانی می‌شود بخاطر این است که در طول حرکت اسلام، سهم الهام بخشی دارد.

سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام بوده و حرکت وی درراستای رونق گرفتن این دین است.

دانش آموزان امروز ایران باید سلیمانی را بشناسد تا از این طریق حضرت علی (ع)،  فاطمه زهرا (ع) و الگو بودن مکتب رسول خدا را بشناسند.

مکتب جنبه گذرا نداشته و همواره ماندگار است و نسل امروز و حتی نسل‌های به دنیا نیامده نیز بخوبی با سردار سلیمانی و مکتب این شهید والا مقام آشنا خواهند شد.

سردار سلیمانی همواره فروتنانه در کنار مردم و با آنها اشک و لبخند داشت که چنین روحیه‌ای منجر شد تا در نزد مردم به محبوبیت بالایی برسد.

ایشان  درباره وضعیت فرهنگیان اظهار کردند: دولت امروز هرچه برای فرهنگیان هزینه کند سرمایه‌گذرای است و نباید آن را به عنوان هزینه قلمداد کرد زیرا فرهنگیان جزو سرمایه و منابع انسانی محسوب می‌شوند.

جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای علیه ایران، علیه هر کشور و نظام دیگری بود تاکنون آن  نظام از بین رفته بود ولی در آن روز امام راحل و امروز رهبر معظم انقلاب با امدادهای غیبی و توسل‌های خود به مدد ملت همیشه حاضر در صحنه، توانستند دست رد به سینه دشمن زده و آن را نابود کنند.

سران رژیم صهیونستی در مقطعی علیه ایران اسلامی رجزخوانی داشتند ولی با برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) به توبه و اعتراف اشتباه افتادند.

دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد و به همین دلیل است که وزیر سابق امورخارجه آمریکا اظهار می‎‌کند برای وی و ترامپ باید محافظ گذاشته شود چون خوب می‌دانند که ایران اسلامی هنوز انتقام خون سردار سلیمانی را نگرفته است.

دیدگاه‌ها   

شکریان
#2 شکریان 1400-10-16 13:30
بدون سردار دیگع دنیا ارزشی نداره دیگر نه رأی میدهم نه دیگران را به رأی دادن تشویق میکنم
نقل قول کردن
فرزاد رستمیان
#1 فرزاد رستمیان 1400-10-15 10:15
در تشییع جنازه سردار بودم میلیون ها نفر شرکت کننده در تشییع والله که دریای انسان بود اعتماد ها از بین رفته مسئولین بایداین اعتماد ها را به مردم باز گردانند اما میبینیم که هر روز علت های خاصی باعث تشدید بی اعتمادی می شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.