حمله به عین‌الاسد سیلی است /دشمن باید در انتظار انتقام سخت باشد.1400/10/18

حضرت آیت الله حسینی بوشهری، «دامت برکاته» در نخستین یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر و دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تحت عنوان همایش راهیان رهایی و ایثار جایگاه معلمان در جامعه را بسیار مهم و ارزشمند دانستند و اظهار داشتند: معلمان در ادامه حرکت انبیا الهی رسالت تربیت و تعلیم جامعه بر عهده دارند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم الگو رفتاری، تربیتی، آموزشی معلمان را انبیا الهی، و خاندان اهل بیت علیه‌السلام دانستند و افزودند: معلمان از الگوی فاطمی، نبوی، علوی الهام گرفته‌اند و به دانش‌آموزان منتقل می‌کنند.

ایشان مکتب فاطمی را اساس تربیت و تعلیم دانش آموزان دانستند و تأکید کردند: همانگونه که فاطمه زهرا (س) زمان‌شناس، تکلیف‌مدار، ولایت‌مدار، اهل وفا و ایثار بود باید دانش آموزان بر این اساس تربیت و آموزش ببینند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همایش راهیان رهایی و ایثار خاطر نشان کردند: ایثار مقدمه رهایی که شهدا با این روش خود را آسمانی کردند.

آیت الله حسینی بوشهری با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژگی این سردار و قهرمان ملی و بین‌المللی را برشمردند و تصریح کردند: اینگونه انسان‌ها یک عنصر نظامی نیستند و افتخارات آنان به درجات نظامی نیست و حتی نابغه نظامی به تحلیل غربی‌ها هم محسوب نمی‌شود آنچه برای سردار حاج قاسم سلیمانی مهم است و مسیر وی را هموار کرد مناجات‌های شبانه و انس با قرآن و دعاهای آن بود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اشک شهید سلیمانی در برابر ایتام سرازیر می‌شد تصریح کردند: ولی در برابر دشمنان اسلام استوار و مقتدر بود و با قاطعیت لرزه بر اندام دشمن می‌انداخت و هر کجا داعش و دشمنان جبهه مقاومت و منطقه احساس حضور سردار سلیمانی می‌کردند فرار را برقرار ترجیح می‌دادند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمله به عین‌الاسد سیلی است افزودند: دشمن برای انتقام سخت باید در انتظار آن باشد

ایشان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سردار شهید سلیمانی را به‌عنوان یک مکتب معرفی کرده است بیان کردند: ویژگی مهم مکتب سلیمانی این است که از خصوصیت فردی بودن خارج شده و دیگر سخن از شخص مطرح نیست.

ایشان مکتب سلیمانی را به منزله آرمان بلند، مرام و عقیده شهید سلیمانی دانستند و خاطر نشان کردند: مکتب سلیمانی در جامعه زنده و پویا است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه دین اسلام الهام بخش برای بشریت است افزودند: اگر حرف از مکتب سلیمانی می‌شود به سبب این است که در طول حرکت اسلام، سهم الهام بخشی دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ویژگی مکتب سردار سلیمانی را فرامرزی دانستند و بیان کردند: مکتب سلیمانی تنها منحصر به داخل کشور نیست و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به‌عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نام سردار سلیمانی رمز موفقیت جبهه مقاومت است گفتند: مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب محمدی، علوی و فاطمی همواره حرکت آفرین است.

دیدگاه‌ها   

سیاوش
#3 سیاوش 1400-10-26 11:37
همه میگن حمله به عین‌الاسد باعث شد تا امریکا هواپیمای مسافربری داخل ایران رابا اجبار بزنه سیلی که آمریکا با زدن هواپیما زد خیلی سنگین تر بود
نقل قول کردن
محمدباقر رحیمی
#2 محمدباقر رحیمی 1400-10-22 08:21
این کار بسیار بزرگ و با عظمتی بود و هر جای دنیا بود انقدر بزرگ می کردند که افتخار ملیشون بشه اینجا نمی دانم چرا میخوان حقیر جلوه بدن
نقل قول کردن
سید رضا
#1 سید رضا 1400-10-20 17:48
حمله به عین الاسد غرور ملی را بالا برد لذت بردیم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.