توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر مهم است1401/12/13

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر گفتند: باید شاخص‌های یک شهرستان برخوردار نصیب دشتی شود و زمینه توسعه همه‌جانبه فراهم شود.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، در آیین استقبال مردم شهرستان دشتی از رئیس جمهور اظهار داشتند: این شهرستان از شهرهای پر آوازه استان بوشهر است؛ منطقه خورموج یک منطقه فرهنگی، عالم خیز و دارای شاخص های بالایی است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه دادند: امروز شاهد افتتاح پروژه هایی نظیر آب شیرین کن، سد و مسکن در استان بوشهر بودیم که نشانه عزم و اراده جدی دولت برای خدمت به مردم است.

آیت الله حسینی بوشهری افزودند: دشمنان امروز در حال و دست و پا زدن هستند و بدون شک در این مسیر مردم ایران اسلامی پیروز و سربلند خواهند بود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور ادامه دادند: استان بوشهر در یک منطقه استراتژیک قرار گرفته است و در حوزه هایی چون معادن، کشاورزی، شیلات، نفت و گاز در یک کلمه پایتخت انرژی کشور است و با وجود این همه ظرفیت در این استان ما انتظارات زیادی نداریم.

خدمات درمانی و تجهیزات بیمارستانی و پزشکان متخصص در شان مردم این شهرستان نیست و انتظار داریم دولت با اراده جدی که برای رفع چالش ها دارد به مشکلات این منطقه توجه نماید.

مردم مشکل معیشت دارند و باید برای حل آن تلاش جدی شود.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به برخی پروژه های معطل مانده در استان بوشهر گفتند: برخی پروژه ها در این استان 15 سال از آن می گذشت که با همت این دولت به بهره برداری رسید.

ایشان با اشاره به برخی مشکلات شهرستان دشتی گفتند: انتظار داریم دولت نسبت به حل مشکلات جاده خورموج به دشت پلنگ، باغان و جم اهتمام بورزد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه با تأکید بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان بوشهر اضافه کردند: باید شاخص‌های یک شهرستان برخوردار نصیب دشتی شود و زمینه توسعه همه‌جانبه فراهم شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری توجه به مسائل معیشتی مردم را یک ضرورت دانستند و افزودند: حمل و نقل و راه‌آهن یکی از مطالبات به حق مردم استان است که انتظار داریم تکمیل شود.

دیدگاه‌ها   

سید بلال
#1 سید بلال 1401-12-17 08:08
بوشهر از استان های ثروتمند هست ولی مردمی فقیر دارد تا همینجا هم که به بوشهر توجه میشود فقط بخاطر وجود آیت الله حسینی بوشهری است وگرنه مشخص نبود با ما چه می کردند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.