رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است1401/12/13

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه مسئولان است، گفتند: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد و یکی از مطالبات مهم ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی در این حوزه‌ها است.

حضرت آیت الله حسینی بوشهری «دامت برکاته»، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، در نشست شورای اداری استان بوشهر، با اشاره به سابقه دیرینه مبارزاتی مردم استان بوشهر با استعمار و استکبار، اظهار داشتند: رفع مشکلات مردم استان بوشهر نیازمند نگاه ویژه است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، افزودند: استان بوشهر ظرفیت‌های بالایی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی دارد و یکی از مطالبات مهم ما استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص بومی در این حوزه‌ها است.

اتصال استان بوشهر به راه‌آهن یکی دیگر از مسائل ضروری است و انتظار می‌رود به عنوان یکی از مصوبات این نشست، نسبت به تکمیل خط ریلی بوشهر-شیراز اقدام شود.

آیت الله حسینی بوشهری گفتند: مسئولیت‌های اجتماعی صنایعی که در استان بوشهر مستقر هستند باید تحقق پیدا کند تا مردم استان از ثروت ملی پارس جنوبی بهره‌مند شوند

دیدگاه‌ها   

سلیمی
#3 سلیمی 1401-12-21 08:43
هیچکس فکر ما نیست مستاجرم توی دشتستان ده روزه دنبال خونه می گردم پیدا نمیکنم
زندگی کردن هم بر ما حروم شده تو رو خدا فکر مردم باشین
نقل قول کردن
اسحاق ریوندزی
#2 اسحاق ریوندزی 1401-12-20 09:26
خدا پدر و مادرت رو بیامرزه آقا استان ما مثل استان محرومه کسی نگاهی بهش نمیندازه اما شما همیشه نگاهتان به ماست
نقل قول کردن
جلیل دشتی
#1 جلیل دشتی 1401-12-18 16:48
نفس حاجی حقه یک بوشهر است و یک حاجی هر چند سال یک بار بدون اینکه تبلیغات کنه مردم بهش رای میدن حاجی تو قلب مردم بوشهره دمش گرم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Please publish modules in offcanvas position.